שמנים אתריים לקיץ

אנחנו רגילים להעזר בשמנים האתריים לעניינים של חורף – חיזוק מערכת החיסון, הקלה על תסמיני שפעת וירוסים שונים ועוד. גם בקיץ כדאי ואף ומומלץ להיעזר בשמנים למטרות מניעה וטיפול במצבים רלוונטיים.

יחד עם זאת יש לשים לב לאזהרות לגבי שמנים מסוימים שעלולים לעורר רגישות של העור במהלך חשיפה לשמש (פוטוסנסטיביים), וכן לשמנים שיכולים להיות רעילים בחשיפה לשמש (פוטוטוקסיים).

 

גם אוהבי קיץ מושבעים מסכימים פה אחד שאחד החסרונות הבולטים שלו הוא הגעתן של יתושות עוקצות. אבל אין צורך לדאוג- גם במקרה הזה ניתן להיעזר בשמנים האתריים למניה וטיפול במידת הצורך:

למניעה נשתמש בתערובת מוסקיטו פרירכיביםאקליפטוס סיטריאדורה, עשב לימון, אביס אלבה, אורן סיבירי, לימון, פלמה רוזה, גרניום
אופן השימוש: מספר טיפות במבער בחדר או בחצר, או על הסדין בארבע פינות המיטה

 

תערובת דומה מגיעה גם בצורה של תרסיס בשם MOS אותו ניתן לרסס על אריגים כמו וילונות ובגדים וכן ישירות על העור בשעות החשכה (החל מגיל שנה וחצי)
רכיבים: מים פיזיולוגיים. שמנים אתרייםאקליפטוס גלובולוס, אקליפטוס סיטריאודורה, לימון, גרניום, עשב לימון, ליצאה קובבה ומליסה

 

במידה ובכל זאת נעקצנו אפשר להניח שמן אתרי אביס אלבה או לבנדר ישירות על העקיצה. גם ג’ל קומפרי קר מהמקרר או ליקו פאודר  יכולים להרגיע מאוד את הגירוד. לפני ההליכה לים או לבריכה מומלץ למרוח את העור בשמן קוקוס. הוא יוצר שכבת הגנה על העור ומונע מהמים המלוחים או מי הכלור לייבש את העור

 

 

אם החשיפה לשמש גירתה את העור (כווית שמש), כדאי להכין משחת מרפא על בסיס של ג’ל קומפרי יחד עם שמנים אתריים של אביס אלבהלבנדר פרופוליס ורסקיו שתרגיע מיידית את תחושת הצריבה ותטפל בעור הפגוע. מומלץ לשמור במקרר להגברת התחושה הנעימה.
להקלה על שפשפות וגירוים שונים אפשר למרוח חמאת שיאה או שמן קלנדולה ועליהם ליקו פאודר

 

לסיום נאחל קיץ בריא!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest

לקוחות יקרים!
בשלב זה לא ניתן לבצע
רכישה דרך האתר

מוזמנים ליצור קשר
בטלפון או בוואטסאפ